[slikom] Re: Kontinuirano citanje tekstualnih dokumenata?

  • From: Miloš Pržić <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Jun 2008 15:59:40 +0200

   Meni se to dešavalo kad mi je bio kompjuter podešen da na određeno vreme
"ode" na stand by. Pokušaj da u power options u ckontrol panelu isključiš
sve opcije koje važe za isključivanje harda, monitora, ili šta već sve tamo
ima na određeno vreme.
   Drugi problem koji može da se javi jeste da Alfa Num Marija iz nekog
razloga stane na polovini jedne reči i čitanje prestjae. Zašto se to događa
i kako se leči ne znam, ali znam da se to dešava i kod drugih sapi glasova,
naprimer, Loquendo Mateo italijanski.
   Nadam se da sam bio od pomoći, a ako neko zna šta činiti u vezi sa ovim
problemom vezanim za sam glas, neka piše!
   Veliki pozdrav!
         Miloš Pržić
msn: milos.przic@xxxxxxxxx
skipe: milosh-hs