[slikom] Re: Kontinuirano citanje tekstualnih dokumenata?

  • From: "Goran Jankovic" <goranja@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Jun 2008 17:16:45 +0200

pozdrav! gordane to znaci da je osmica bolja od sedmice, mozes li mi reci
koi je najbolji ili tacnije receno koi se pokazao kao takav, i koje su mu
mane. za mene kao ljubitelja knjige i pocetnika mozes li mi dati savet da li
da zadrzim sedmicu ili da uzmem neki drugi. hvala u napred na konstruktivnom
i preciznom odgovoru gde si sto se tice objasnjavanja jedan od najboljih