[slikom] Re: Kontinuirano citanje tekstualnih dokumenata?

  • From: Pinter Tereza <pinter@xxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 08 Jun 2008 17:51:06 +0200

Desava se kod citanja skeniranog teksta, uglavnom na pocetku novog pasusa,
novog reda ili recenice. Na tom mestu je nekad znak navoda ili nesto slicno,
ili je bio znak,pa je izbrisan. Ja koristim Wintoker, cesto mi ponavlja reci
ili krace recenice po dva puta iako su u tekstu samo pojavljuju jednom.
Moj je utisak, da te probleme imam samo kod skeniranog teksta.
pozdrav.Tereza.