[slikom] Re: Komanda za jaws

  • From: Saša Grbić <gsasa@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Nov 2007 22:20:21 +0100

E, i ja jedno pitanje imam. Kako dobiti route jaws to pc i tome slicne komande?
  Od: "Marija" <cipelica@xxxxxxxxxx>
  Tema: [slikom] Komanda za jaws

  Cao svima! Uvek zaboravim da pitam, a ponekad mi zatreba, pa ako ima
  raspolozenih da mi odgovore. Koju konbinaciju tastera trebam pritisnuti na
  laptop tastaturi da bi mi jaws ponovo procitao red u kome se trenutno
nalazim?
  Hvala na odgovoru. Pozdrav!

  __________ NOD32 2665 (20071117) Informacija __________

  Ova je poruka provjerena NOD32 antivirusnim sistemom.
  http://www.nod32.com.hr