[slikom] Re: Online bankarstvo.

  • From: "Sinisa Boljanovic" <patroklo@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Nov 2007 20:26:29 +0100

Postoji resenje, naravno, kao za sve, medjutim, za pocetak je potrebna pomoc
nekoga ko vidi. A da li je to onda resenje, proceni sam.
Naime, jedino sto je moguce u konkretnom slucaju (pripreme naloga za
placanje po nekom racunu) je da ti neko ko vidi kaze o kom "edit" polju je
rec, a da potom, kombinacijom tastera "insett", "control" i "tab" dodelis
ime tom polju upravo onako kako ono glasi, tj. onako kako ti kaze tvoj
asistent. Meni su pomogli da imenujem ta polja neophodna za ispravnu popunu
naloga i sada sve funkcionise. Pomocu kombinacije "insert"+ F5 se dobija
lista form polja i pritiskom na enter prosto odabiras ono polje koje zelis
da popunis jer sada to polje ima svoje ime.
Kada to uradis, po proceduri ides na dugme "potvrdi" i nalog je pripremljen
za realizaciju.
Ovo je, dakle, nekakvo resenje mada nisam zadovoljan sto jos uvek ne postoji
standard za izradu sajtova koji bi bili potpuno prilagodjeni osobama sa
ostecenjem vida.
Pozdrav,

      Sinisa