[slikom] Online bankarstvo.

  • From: "Sinisa Boljanovic" <patroklo@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Nov 2007 18:39:21 +0100

Pozdrav.

Da li neko koristi mogucnost online bankarstva Komercijalne banke?
Zanima me kako eventualni korisnik popunjava nalog za uplatu po nekom racunu
s obzirom da Jaws ne cita nazive polja u koja je potrebno uneti odredjeni
sadrzaj? Dakle, postoji form polje i Jaws uredno kaze da je "edit" ali ne
izgovara naziv tog polja jer je taj naziv izvan tj. iznad polja.
 Na primer, uspevam da se lociram do form polja "iznos" ali dok mi neko od
pomagaca koji vide ne kae da je to polje za unos iznosa, ja to ne mogu da
znam.
Da li uopste postoji mogucnost da Jaws izgovara nazive form polja s obzirom
da je taj naziv iznad samog polja.
Isti je slucaj i sa combo box-ovima. Uspevam da se krecem kroz combo box ali
ne znam o kom combo boxu je rec.
Zamolio bih sve koji imaju ideju kako bih mogao da resim ovaj problem da mi
sto pre jave. Imao sam kratku prepisku sa Gradimirom ali je on u narednih
nekoliko dana na putu, a ja bih sto pre da odgonetnem resenje.
Unapred hvala,

      Sinisa

P.S. Koristim Jaws 8.0 i InternetExplorer 6