[slikom] Re: Komanda za jaws

  • From: "Goran Macanovic" <goran-m@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Nov 2007 23:28:44 +0100

Zdravo Sasa i ostali,

Ako na lap topu imate taster insert onda recimo u wordu provjeravate na kom
se redu nalazite sa komandom insert+delete , a ako nemate i ako u jaws-u
namjestite da vam je tastatura za lap top onda vam taster insert postaje
caps lock i u tom slucaju je onda komanda caps lock+delete.
Ako zelis da prilijepis jaws cursor za pc cursor onda to odradjujes sa
komandom caps lock+funkcijski taster+slovo c (covjek)(ne koristim namjerno
slovo sa dijakritickim znakom jer ne znam da li ce ti se prikazati
korektno). Takodje napominjem da je funkcijski taster dodatni taster na lap
topu koji se nalazi pored lijevog ctrl tastera i koji sluzi za zadavanje
nekih komandi na lap topu.
Nadam se da je ovaj moj odgovor zadovoljavajuci i ako jos nesto treba
slobodno pisite, a do tad cackajte sa kombinacije sa caps lock tasterom i sa
funkcijskim tasterom.

Veliki pozdrav.