[slikom] Re: JAWS 9.0.515

  • From: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Nov 2007 13:35:14 +0100

Pozdrav!
ovako imam dobru i losu vest vezanu uz ovu verziju jaws-a. Dobra vest je da
crack radi. Medjutim ono sto nisam uspeo da resim je sledece
1. Pokrenem jaws i kada u jaws language stavim ruski cita mi eloquence sto
za posledicu ima to da uzasno cita menije i nema sanse da se snadjes vec
moras na pamet da u system tray-u pronadjes jaws pritisnes enter pa tri puta
dole pa desno da dodjes na language meni pa dva puta dole do change
synthesizer i tu pronadjes sapi 5 i onda sve sljaka kako treba.
Sve sam pokusavao pocev od toga da sapi 5 postavim u configuration manager-u
kada mi je aktivan ruski ali nema sanse problem i dalje isti. Ima li neko
resenje za ovo?