[slikom] Re: Isto ime

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Apr 2007 20:29:52 +0200

Nažalost, kao rezultat, dobijam ono isto kao i sa ctrl + m. Samo dobijam
informaciju da me povezuje sa serverom. O broju poruka ni reč.
   Kada otvorim poruku Jaws čita samo,  f5, i ništa više
   Pretpostavljam da su obe naredbe identične i da daju isti rezultat, ali
šta li se to kod mene dešava da ja nemamto obaveštenje, verujte do ovog
trenutka ne znam. .