[slikom] Re: Isto ime

  • From: Miša Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Apr 2007 18:43:18 +0200

I zgleda da ovo kod mene ne prolazi. Što se prvog pitanj tiče, moram da
proučim vaše predloge.
  Što se onog drugog tiče dok ne otvorim poruku obaveštavame da me povezuje.
Posle toga ništa. Kada sam otvorio poruku da je čitam i pritisnem ctrl + m
ne kaže ništa.
   Ustvari Jaws pročita ctrl m.  Šta ja tu ne radim kako treba?