[slikom] Isto ime

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Apr 2007 14:36:35 +0200

Pozdrav! U adresaru, imam dve mail adrese sa istim imenom, a jedna od druge se
razlikuje jer na jednoj od njih ima i prezime.
   Prilikom izbora kome hocu da posaljem poruku kompjuter izbacuje prvo onu sa
prezimenom, sto prakticno znaci da ovu drugu mogu da prozovem samo ulazeci u
adresar i direktno je trazeci.
   Pitanje-
  1.   Postoji li nacin da racunar prvo izbaci onu koja samo ima isto ime pa
kad otkucam prvo slovo prezimena onda se razume da poruku hocu da posaljem
onome koji je u nazivu upisao i svoje prezime. Ja sam tako ocekivao i da bude
ali nije.
   Ne znam koliko sam bio jasan.
   Dakle kada izdam naredbu nova poruka i sada kada kucam nail adresu, meni se
nudi odmah adresa sa imenom i prezimenom, a da ona druga koja ima isto ime kao
ova sa prezimenom nije dostupna ni na koji drugi nacin sem da od poruke
odustanem, da odem u adresar i tamo odaberem onu koja ima samo isto ime bez
prezimena.
   Jeste prilicno zapetljano, ali verujem da ste shvatili u cemu je problem.
   A ako niste pitajte, spreman sam za dodatna objasnjenja.
  2. Ovog pitanja sam se naknadno setio. Primetio sam da oni koji vide ulazeci
u outlook express imaju informaciju koliko je novih poruka stiglo. Dakle njihov
broj.
   Interesuje me da li i mi mozemo na neki nacin da dobijemo taj podatak? Dakle
"imate 15 novih poruka".
   Verovatno da takva naredba postoji.
   Svima koji ovim pitanjima budu posvetili svoju paznju, i dali svoj doprinos
njihovom resenju, unapred zahvaljujem.

   Misa.