[slikom] Re: Isto ime

  • From: "Midhat Bjelosevic" <midhat.b@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Apr 2007 18:23:02 +0200

    Zdravoo Mišo!
    Ni jednu adresu koju imaš u svojim favoritima, tj. u tvom adresaru,
nikada ne moraš kucati.Naime, kad dođeš na prvu adresu u tvom adresaru
pomoću taba, tada pritisneš prvo slovo od adrese, imena, koje želiš i odmah
se nađeš na tom imenu. Ako ima više adresa sa početnim slovom istim, tada
ponovo kucaš to slovo. Kada na taj način izabereš adresu, a do nje možeš
doćiidući strelicom na dole, tada pritisneš Ctrl plus n i u polju za sipis
adrese će biti upisana adresa koju si izabrao.
    Što se tiče broja prispjelih poruka, to je, takođe, vrlo jednostavno.
Naime, kada sa Ctrl plus M otvoriš poruke, Jaws ti odmah čita naslov prve
poruke, a potom kaže i koliko ih ima. Dakle, čita prvu od, recimo, 12
poruka.