[slikom] Re: Internet Explorer

  • From: Rade Kuzmanovic <alphatrione@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Oct 2004 15:19:28 +0200

Nema na cemu. Samo sto meni nije jasno sta tacno nije proradilo?
Da li se nije otvarao novi prozor kada si link otvarao kada si
(recimo) putem TAB-a stigao do njega, pa drzao SHIFT i onda pritisnuo
Enter?

A onda pretrazivaca imas gomilu. Neki su samo pretrazivaci, dok neki
imaju i kataloske varijante. Do pojave, te strmoglavog uspona Googla
za najbolje su vazili AltaVista i Yahoo.
Evo spiska nekih poetrazivaca koje ja poznajem (mada uglavnom koristim Google)
www.Altavista.com
www.HotBot.com
www.Yahoo.com
www.MSN.com
www.MetaEureka.com
www.AOL.com

Sve najbolje,
Rade

--
Alphatrione slowly raised his head showing his tired eyes.
"I did all I could." Then he paused