[slikom] Internet Explorer

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 25 Jun 2011 13:18:44 +0200

    Zdravo svima,

    Već neko vrijeme na web portalu "SliKom" se nalazi uputstvo o Internet
Exploreru kojeg sam uradio tako što sam kombinovao prevod prečica za sam
program
Internet Explorer, prečica za JAWS i još nekoliko tekstova. Od danas je
dostupno
isto uputstvo i u audio formatu tačnije u .mp3 formatu.

    Zahvaljujući Savi Golić, članu ove liste i uredniku zvučnog časopisa "CQ
Radioamateri" ovo uputstvo je objavljeno u zadnjem broju, broj 94 pa ga sada
nudim za download i slobodnu upotrebu.

    Ranije sam pisao da je moguće da se ovo uputstvo odštampa i na brajevom
pismu. Brošura je spremna za štampu, veličina 65 brajevih strana formata A4.
Jedino ova brajeva verzija nije besplatna jer štampa i priprema se moraju
platiti. Zainteresovani za brajevu verziju se trebaju javiti na moju adresu
lično a ne preko liste.

    Preuzimanje sa direktnog linka:
http://www.slikom.org/edu/ie80.rar
Kada se odarhivira dobijaju se dvije datoteke. Prva je Internet Explorer
8.0.html, to je html dokument i druga je Internet Explorer 8.0.mp3, to je audio
format. Veličina za preuzimanje 10.6 MB. Trajanje 47 minuta, čita Mario Keča.

    Pozdrav od Gradimira