[slikom] Re: Internet Explorer

  • From: Rade Kuzmanovic <alphatrione@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 18 Oct 2004 02:22:28 +0200

Hmm, posto sam ja nov na ovoj listi nisam siguran da li je to vec
pomenuto, ali da li si pokusao sa varijantom SHIFT+Enter na link, sto
bi u Internet exploreru trebalo da otvori nov prozor? tako da se time
ne gubi otvorena neka lista (recimo Google pretraga).

A cudi me ovo za Google, posto se nisam susreo sa tim (a google
koristim kao referencu za mnoogo sto-sta), vec mi lici na google koji
izbaci neku konkretnu stranicu koja je indeksirana kroz php, sto onda
daje u adresi gomilu bas brojki i slova, pa zvuci nerazumljivo... a
moze da se desi da je ostatak nekog starijeg indeksiranja sajta...

Sve najbolje,
Rade

--
Alphatrione slowly raised his head showing his tired eyes.
"I did all I could." Then he paused