[slikom] Internet Explorer

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Oct 2004 21:07:54 +0200

          Zdravo Violeta i Urose!

Jos jedan nacin moze biti od koristi da se pronadje predhodna strana.
1. Alt, da se otvori menu bar.
2. Udesno do, view pa na dole do, go to.
3. Moze jednostavnije, Alt+v, pa slovo, o.
4. To je submenu u kome se  nalazi,
Back, home, forward i sve strane koje su otvarane a prije nego sto se zatvori
Internet Explorer. Ovdje dakle ima vise  mogucnosti.

Gradimir

     Caos Urose,

Da, i ja imam povremeno taj problem, pa sam i sama vrlo cesto morala da
uradim isto sto i ti. Medjutim, setila sam se da upotrebim komandu "Insert
+F10", tako pronadjem prethodnu stranicu i vratim se na nju.
Pokusaj!

Mahalice naravno svima

                     Viki
"Samo je jedan kutak svemira koji možemo sigurno popraviti - to smo mi
sami!"
A. Huxley