[slikom] Re: Informativno

  • From: "Todosijevic" <melodymaker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Dec 2006 19:47:04 +0100

                     Pozdrav svima, Viki!

     Stvari stoje nekako ovako: Prvi telefoni sa govornom podrškom su imali
Symbian šesticu, plus kasnije neke modifikacije. Zatim je došla Sedmica, pa
Osmica. Trenutno je aktuelna 9.1. A Symbian ti je operativni sistem
telefona, nešto poput Windows-a. Što se tice drugog pitanja, Pitanje Prve,
Druge i Trece Generacije; stvari stoje ovako:
Prva generacija telefona su: Nokia 3310, 3410, 3510 i ostala boranija, koju
danas mozeš ovde naci za 10, 15 E, ili free.
  Druga generacija telefona je trenutno aktuelna i to su: Nk 6630, 6670,
6680, 7610 Samsung, 720 i 730, i još po neki.
  Treca generacija telefona, o kojima se danas na veliko trubi su oni
telefoni koji podrzavaju telefonsku vezu sa govorom i slikom. Vrlo cesto
imaju 2 kamere, a to su: E60, E61, E80, N70, N72, N 73, N 91, i još mnogi
drugi. Naravno, Treca generacija telefona je zahtevnija za govorne programe,
jer ima dodatne mogucnosti, tako, da je potrebno i prilagodjavanje govornih
programa.
   Ovo bi bili priblizno odgovori na tvoja pitanja. Pozdrav i: Šta cekate;
kupujte telefone Trece generacije!
                       Miki