[slikom] Re: Informativno

  • From: "Todosijevic" <todosijevic.ns@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 12 Jan 2014 21:30:18 +0100

                           Zdravo imenjace, dobro vece svima,

   Da veruj, sve sam probavao i ne ide! Medjutim, kada sam diseiblovao AVG;
i trenutno instalirao Avast, sve je profunkcionisalo, kako valja.
Kod mene je definitivno problem ne slaganja AVG-a i nesto od sistema, ili
JAWSa, jer je bio prijatelj, koji vidi. Puno ti hvala za savet, svakako.
Sada mi inace sa Avast-om sistem radi i brze i bolje. Ovim, ne zelim da
kazem, kako je
za to zasluzan Avast, vec je levo smetalo bio AVG.
Naravno, ovo je iz moje prakse, pa ne mora da se to ponovi negde drugde.
Mada nije lose da se zna. Puno pozdrava i Hvala ti na odgovoru;

                        Milan