[slikom] Re: Informativno

  • From: "Todosijevic" <melodymaker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Dec 2006 14:58:03 +0100

                      Zašto ne!

     Nekako ovako: Na N70, Prvo sam vozio v2.5.14, a onda prešao na v3.005.
Pošto mi je smetalo da imam u kalendaru prošli vek, vratio sam se posle
izvesnog vremena na 2.5. Zaista je nešto zivahniji 3.005, i definitivno je
bolji. Samo, nedostajao mi je anti spyware za trojku, pa sam odustao od
toga. Poz;
                     Miki