[slikom] Re: Informativno

  • From: "Todosijevic" <todosijevic.ns@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Jan 2014 10:26:29 +0100

                         Zdravo Ivice, pozdrav svima,

   Ne tvrdim, da je konkretno kriv AVG; jer je moguce da je neko podesavanje
u nekoj od stavki bilo lose cekirano. Ali, kada sam ga iskljucio,
a to je verzija AVG2014 Free Edition, a koja nije bila mogla biti
instalirana odavno, jer smo u 2014 godini nepun mesec dana; meni su te muke
prestale. Mozda je u pitanju i neko interferiranje medju programima:
Windows-om, JAWS-om i AVG-om. Zato sam i naslovio svoju poruku:
"Informativno", jer ne tvrdim, da je kriv sam AVG. Pozdrav,

                          Milan