[slikom] Re: Espeak

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 Apr 2007 07:47:57 +0200

Što se tiće glasa, istina da je malo robotski, al ipak ima nekakvu
intonaciju pa ne prića sve u jednom tonu, pa ga je ipak stoga ljepše slušat
nego neke druge starije sinteze. A drugo, ima po meni dobru kvalitetu u
kilohercima (čini mi se da je 22khz) pa mi se to dosta sviđa kod njega. A
ono najvažnije je to da je brz tj. ima brzi time responce.