[slikom] Re: Espeak

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Apr 2007 08:14:35 +0200

To je nešto drugačije nego kod drugih sinteza. Prvo ga se pokrene pod sapi5,
i onda se pod options/voices/general promijeni person odnosno osoba, i svaka
osoba ima drugi jezik. S time da synthesizer language mora bit prebaćen na
English da bi se mogao aktivirati ESpeak. Ja koristim ESpeak SK (Slovački)
jer po mom mišljenju je zasad najbolji za izgovaranje naših riječi dok ne
izađe hrvatska verzija ESpeaka.
Pozdrav
Hrvoje