[slikom] Re: Espeak

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Apr 2007 17:52:05 +0200

      Zdravo Saša,

     Ja koristim espeak sintezu za Esperanto jezik pošto ima podršku i za
taj jezik. Ne znam koju verziju koristiš, da li ovu najnoviju verziju 1.22?
Je si li prilikom instalacije pravilno instalirao to jest koje si jezike
upisao. Ja sam upisao oznaku eo, to je oznaka za Esperanto. Kada uđem u
podešavanje glasova kroz JAWS options pa na voice i kada podešavam kursore
onda kod odabira glasova ima espeak za Esperanto.
     Ne znam koliko si zadovoljan tom sintezom ali kako je ovo otvoren kod
i sve se može preuzeti sa interneta ovdje bi se bez velike muke dalo doći i
do sinteze za ove naše južnoslovenske jezike.

Pozdrav, Gradimir

From: "Saša Grbić" <gsasa@xxxxxxxx>
Subject: [slikom] Espeak