[slikom] Re: Espeak

  • From: Saša Grbić <gsasa@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 Apr 2007 19:10:31 +0200

Pri instalaciji nisam nista upisivao.
  ----- Original Message -----
  From: Gradimir Kragic
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Friday, April 06, 2007 5:52 PM
  Subject: [slikom] Re: Espeak

        Zdravo Sa?a,

       Ja koristim espeak sintezu za Esperanto jezik po?to ima podr?ku i za
  taj jezik. Ne znam koju verziju koristi?, da li ovu najnoviju verziju 1.22?
  Je si li prilikom instalacije pravilno instalirao to jest koje si jezike
  upisao. Ja sam upisao oznaku eo, to je oznaka za Esperanto. Kada uðem u
  pode?avanje glasova kroz JAWS options pa na voice i kada pode?avam kursore
  onda kod odabira glasova ima espeak za Esperanto.
       Ne znam koliko si zadovoljan tom sintezom ali kako je ovo otvoren kod
  i sve se mo?e preuzeti sa interneta ovdje bi se bez velike muke dalo doæi i
  do sinteze za ove na?e ju?noslovenske jezike.

  Pozdrav, Gradimir

  From: "Sa?a Grbiæ" <gsasa@xxxxxxxx>
  Subject: [slikom] Espeak

  http://www.eset.com