[slikom] Re: Citaci ekrana i web?

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 06 Jan 2014 15:58:03 +0100

pozdrav,
pa, i ja mogu isto reci da mi u zadnje vrijeme jaws u manjem slucaju
zato sto ga vise skoro i ne koristim nego nvda radi dosta problema na
nekim odredenim stranicama. Ne znam kako je kod vas ostalih ali meni
nekad kada treba popuniti recimo formular za izradu accounta na nekom
forumu ili nekoj stranici sa clanstvom jaws ili nvda citaju krive
stvari... tipa, u obrazac gdje treba upisati ime kursor se fokusira u
mail adresu a izgovara mi upisite svoje ime i prezime i onda se ja moram
snalaziti.. ajde lako je meni, imam taj neki sitan ostatak vida pa kad
uz pomoc navigacije misom u nvda na ekranu od 35 inch cak i mogu
detektirati gdje sam i sta tocno gdje ide, no u nekim slucajevima i
nisam u toj prilici pa zna nekad biti poteskoca.
U globalu da ne duljim vise: u ove 4 godine mog intenzivnog koristenja
web-a, citaca ekrana i svega ostalog mislim da se web dosta izmjenio u
odnosu na ono prije.
Eto, toliko od mene...

Alen