[slikom] Re: Citaci ekrana i web?

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 6 Jan 2014 14:56:45 +0100

Bas tako... Imam ostatak vida, pa to mogu i da potvrdim, linkovi koji
izgledaju kao obican tekst, buttoni koji ne izgledaju kao buttoni,
radio buttoni i check boxovi kojih ima na stranici, a Jaws ih
preskace... Ekstremni primer su nove verzije Mozille na kojima se malo
starije verzije Jawsa prosto smrzavaju, pa mora ili da se restartuje
citac ili browser ili comp...
Tehnologija napreduje, ne znam da li recimo Jaws 15 cita elemente
bolje nego moja dvanaestica, kako se ponasa u IE, kako u Mozilli...
Izgleda da razvojni timovi screen readera ne mogu da stignu da
unaprede sve sto se munjevitom brzinom menja na webu...
Ostaje nam samo da od nekih stvari privremeno odustajemo, da nalazimo
alternativna resenja kombinacijama najpouzdanijih citaca i browsera i
cekamo unapredjenja citaca na koje smo navikli...