[slikom] Citaci ekrana i web?

  • From: Nikola Rundek <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 06 Jan 2014 14:48:44 +0100

Pozdrav svima!

Blagdani su na izmaku pa vjerujem da ce netko odgovoriti na moje misli... :)

Unazad nekoliko mjeseci postavljam si pitanje kamo vodi razvoj citaca
ekrana i kamo vodi razvoj weba...

Naime, sve je vise web stranica s razlicitim elelmentima koje citaci
ekrana (barem kod mene) ne interpretiraju onako kako sam navikao.

Te su stranice s flash sadrzajima, s raznim elementima (combo box,
potvrdne kvacice...) u kojima citac ekrana zapinje, ne radi ono sto bi
trebalo, to jest citacem ekrana ne mogu izvesti da stavim kvacicu, mada
pouzdano znam da je to moguce...

Razvoj weba je dinamican, oku videcem intuitivan i ugodan, ali uhu mom
(ili prstu) tezak i gorak...

Sto vi mislite?