[slikom] Re: Citaci ekrana i web?

  • From: Hrvoje Katić <hrvojekatic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 06 Jan 2014 14:57:43 +0100

Pozdrav!
Pa ukratko,
Vecina Web stranica sada prelazi na tzv. Web 2.0. Radi se o drugacijim
Web stranicama od onih na koje smo navikli, jer nalikuju aplikacijama pa
tako imamo izbornike, dijaloge i jos stosta.
Svi Internet preglednici i citaci ekrana u svojim zadnjim verzijama
imaju podrsku za ARIA (Accessible Internet Rich Application) koja se
koristi u Webu 2.0 za pristupacnost sa citacima ekrana. Fora je u tome
da kad zelimo odraditi interakciju sa ARIA dijelovima stranice, moramo
iskljuciti virtualni kursor. Sa JAWSom je to Insert+Z, sa NVDA
Insert+Razmaknica. Nakon toga mozemo probati navigaciju sa Tabom i
strelicama kao po normalnoj aplikaciji. Kad smo gotovi, naravno
ukljucimo virtualni kursor sa istim kombinacijama kojima smo ga i ugasili.