[SKRIVA] Mord på månen som ljudbok

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>, <novellmastarna@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Mar 2012 10:33:52 +0200

Nu finns titel-långnovellen för min novellsamling Mord på månen som ljudbok!

http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id?86081462

Det är Bertil Falk som är inläsare; jag har hört hans inläsning och den är
riktigt bra. Långnovellen tar 1:52h - bra att lyssna till om man t ex pendlar.
Förutom att köpa kan man också låna på bibliotek (och det ger en viss summa
till upphovsmän, icke att förakta!).
  Tycker själv att långnovellen "Mord på månen" (som också gått som följetong i
Computer Sweden) är bland det bästa jag skrivit. En pusseldeckare som utspelas
i en framtida månkoloni, där en biljonärska mördas och månpolisen Peter Dustin
får reda ut fallet. Christer Fuglesang har läst den och tyckte det var bra (se
sig:en).

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / Läs AE i
nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)