[SKRIVA] SV: [SKRIVA] Mord på månen som ljudbok

  • From: "Eva Holmquist" <eva.holmquist@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Mar 2012 18:21:36 +0200

Låter intressant!       :-)
/Eva

Eva Holmquist
Astronomgatan 2
554 48 Jönköping
eva.holmquist@xxxxxxxxx
www.ettknytt.blogspot.com

Kedjor känns bara när du rör dig kommer ut 15 april 2012!

Som rådgivarens dotter har Lola alltid gjort vad alla förväntar sig. När
hennes far bestämmer att hon ska gifta sig med skrivaren Tammas - trots att
hon älskar Pellas - inser Lola att hon måste kämpa för det hon vill.
Berättelsen visar att makttörst och ovilja till förändring finns i alla
kulturer. Hos oss, såväl som på rymdskepp som färdats i 350 år.