[phptanfolyam] Re: [phptanfolyam] Re: [phptanfolyam] Re: [phptanfolyam] Re: Torpedó

  • From: Blogadmin <blogadmin@xxxxxxxxx>
  • To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Sep 2009 15:06:03 +0200

Üdv!

A házi szempontjából is elengedhetetlen lenne ez. Szívesen írna egy
atomtengeralattjárótámasztpont-ellenőrző JavaScript-programot az
ember, de keddtől péntekig csak annak van erre ideje, akinek nincs
élete ;)) Legalább a nagy anyagoknál kellene egy hétvége, hogy
lehessen próbálgatni, hiszen ezt máshogy nem lehet megtanulni, csak
gyakorlással.

ba

2009/9/16 Ekkemberger Mózes <sokrat3s@xxxxxxxxx>:

> Udv.
> Nekem sincs ellenemre.
> Norb

Bombagy�r PHP tanfolyam levelez&#337;lista
phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx