[phptanfolyam] RE: Torpedó

  • From: Drexler Vajk <drexlervajk@xxxxxxxxxxx>
  • To: PHP tanfolyam <phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Sep 2009 22:11:44 +0200

akár...
ez nem rossz ötlet

de a "lassítás-ellenesek" ezt is lassításnak fogják venni...

viszont azt is figyelembe kéne sztem venni, h akiknek ez tökúj és elég sok
elfoglaltságuk van, azok pl. egy hét alatt nem fogják tudni elsajátítani az
egész JavaScriptet...

természetesen nem vagyok a feltétlen tolerancia híve, de ha már normálisan
akarjuk csinálni ezt a tanfolyamot (tehát h mindenki el tudja sajátítani az
anyagot), akkor inkább a nagyobb tudással/idővel rendelkezőknek kéne megérteni
a kezdőket/időhiányosakat
amúgy sem a mennyiségnek, a szavazatok számának kéne mértékadónak lenni...

Ui.: nagyon szimpatikus h Tomcat (és Blogin) egyfajta "gondoskodó" attitűddel
viszonyul ehhez a dologhoz (is)
ez nem nyalás akart lenni...

From: tomcat@xxxxxxxxxxxxx
To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [phptanfolyam] Torpedó
Date: Tue, 15 Sep 2009 15:57:14 -0400

Uraim, a torpedójáték forrása.

Ami a tanfolyam lassítását illeti. Mivel a többség szerint erre nincs
szükség, nem is lassítjuk le, de valamilyen
megoldást kell találni azoknak, akiknek túl gyors a tempó. Mit szólnátok
hozzá, ha minden egyes nagyobb anyag után
- pl. most a JavaScript dolgok befejezésekor - kimaradna egy vagy két óra,
amíg ülepedhetnek a dolgok?

üdv
tomcat

mail2web.com - Microsoft® Exchange solutions from a leading provider -
http://link.mail2web.com/Business/Exchange

--Továbbított üzenet--

Torpedo

H�tralevõ l�v�sek sz�ma:

Töltsd le "Messenger"-edhez a 'Crazy Creatures'-t
http://crazycreatures.emoticons.msn.hu