[phptanfolyam] Re: Torpedó

  • From: Csonka Gábor <gabor.csonka@xxxxxxxxx>
  • To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Sep 2009 22:20:56 +0200

Egyetértek az előttem szólókkal. Szájbarágó Szilárd bácsira szerencsére
tényleg nincs szükség, de az "1..2 óra kimarad
ülepítés/gyakorlás/kísérletezés céljából" kifejezetten szimpatikus (és
hasznos) ötlet. (Esetleg TC adhat több/nagyobb házi feladatot erre az
időre, ha van kedve. :) Ez azért lehet hasznos, mert a nebulók gyakran
nem bizonyulnak túlságosan kreatívnak a gyakorlási feladatok
kiagyalásában. :)))

Gábor

Drexler Vajk írta:
> akár...
> ez nem rossz ötlet
>
> de a "lassítás-ellenesek" ezt is lassításnak fogják venni...
>
> viszont azt is figyelembe kéne sztem venni, h akiknek ez tökúj és elég
> sok elfoglaltságuk van, azok pl. egy hét alatt nem fogják tudni
> elsajátítani az egész JavaScriptet...
>
> természetesen nem vagyok a feltétlen tolerancia híve, de ha már
> normálisan akarjuk csinálni ezt a tanfolyamot (tehát h mindenki el
> tudja sajátítani az anyagot), akkor inkább a nagyobb tudással/idővel
> rendelkezőknek kéne megérteni a kezdőket/időhiányosakat
> [...]
Bombagy�r PHP tanfolyam levelez&#337;lista
phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx