[phptanfolyam] heti egy alkalom?

  • From: Gál Ákos <gal.akos@xxxxxxxxxxx>
  • To: <phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 Sep 2009 11:06:55 +0200

Kedves barátaim!

Az eredeti javaslat tőlem származott. Örömmel látom, hogy nem kevesen
megértéssel viszonyultok a dologhoz.

Az eredeti szándékom az lett volna, hogy két előadás között legyen idő legalább
minimális szinten áttekinteni az anyagot, Tomcat példáit kipróbálni, megnézni a
w3 leírásait, és saját próbálkozásokban (házi feladatokban) próbára tenni a
zsenge tudásunkat. A sokéves programozói gyakorlatot mindenkinek magának kell
megszereznie, de jó lenne adni legalább egy kevés esélyt arra, hogy a gyorsan
egymásra rakódó új tudás legalább alapszinten rögződjön.

A javaslatomban egyébként nem volt önzés. El tudom fogadni ezt a tempót, értem
is az anyag nagy részét, és a tanfolyam után is ki tudom próbálni a frissen
tanultakat. Csak nem értem, hogy miért loholunk, ha nem kergetnek. Ha
többségben vannak azok, akik készség szinten ismerik az eddig tanultakat, és
nincs szükségük gyakorlásra és tapasztalatcserére, akkor megértem a döntést, és
természetesen el is fogadom. Csupán azt feltételeztem, hogy a "kezdő" szó a
tanfolyam címében ugyanazt jelenti mindannyiunk számára.

Ha nem tűnik túl követelőzőnek én változatlanul javasolnám a heti egy alkalmat.
Tomcat kompromisszumos javaslata, hogy esetenként.., rugalmasan..., ha könnyebb
az anyag...  is sokat számít, de személy szerint nem bánom, ha sokat tanulunk,
és van mit emészteni.

Üdv mindenkinek

Ákos