[phptanfolyam] Re: lassitas vs nem lassitas

  • From: Kocsis Viktor <kocsis.viktor@xxxxxxxxx>
  • To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Sep 2009 10:15:49 +0200

Így utólag átgondolva tényleg lehetne lassítani egy kicsit. Nyilván
nem véletlen, hogy szinte senki nem csinál házi feladatot.

Személy szerint azt remélem, hogy a következő hónaptól több időm lesz
és akkor be tudom pótolni, azt amit most nem csináltam meg. Jó lenne
tudni, hogy a csoport nagy része hogy áll időben, vagy mi az oka, hogy
nem csinál házit.

Ha csak simán lustaság az ok, akkor nem érdemes lassítani, de ha az
időhiány, vagy az egyszerre túl sok info az oka, akkor ki lehetne
próbálni az 1 óra/hét felállást.

Wolfram
Bombagyár PHP tanfolyam levelez&#337;lista
phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx