[phptanfolyam] Re: lassitas vs nem lassitas

  • From: Drexler Vajk <drexlervajk@xxxxxxxxxxx>
  • To: PHP tanfolyam <phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Sep 2009 23:16:00 +0200

nem tudom, a többiek ezzel hogy vannak, de a magam részéről...
szóval én 90%-ig meg tudom oldani magamtól a feladatokat, csak rá kell jönnöm,
készségszintre kell fejlesztenem, ez pedig idővel jár... szal inkább itt az
időről van szó, nem arról h nem értjük és nem is tudunk rájönni. én rá tudok
jönni, csak nem öt perc alatt...
mondom, ezt csak a magam nevében tudom kijelenteni...

üdv,
Vajk

From: dudi@xxxxxxxxxxx
To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [phptanfolyam] lassitas vs nem lassitas
Date: Tue, 15 Sep 2009 22:32:00 +0200

Torpedo

Üdv nektek!

Támogatom a max egy órányi kimaradást nagyobb lélegzetvételű
anyagok után, azonban csak úgy, ha a házikat „távoktatás” jelleggel továbbra is
osztana Tomcat. Akiknek teljesen új az anyag azoknak segítünk megoldani,
példával, magyarázatokkal. Ehhez azonban az is kell, hogy a kezdők /
időhiányosok leírják, hol akadtak el (pl.: mit szerettek volna megvalósítani,
de „valami” miatt nem jött nekik össze).

Dudi

From: tomcat@xxxxxxxxxxxxx

To: phptanfolyam@xxxxxxxxxxxxx

Subject: [phptanfolyam] Torpedó

Date: Tue, 15 Sep 2009 15:57:14 -0400

Uraim, a torpedójáték forrása.

Ami a tanfolyam lassítását illeti. Mivel a többség szerint erre nincs

szükség, nem is lassítjuk le, de valamilyen

megoldást kell találni azoknak, akiknek túl gyors a tempó. Mit szólnátok

hozzá, ha minden egyes nagyobb anyag után

- pl. most a JavaScript dolgok befejezésekor - kimaradna egy vagy két óra,

amíg ülepedhetnek a dolgok?

üdv

tomcat

mail2web.com - Microsoft® Exchange solutions from a leading provider -

http://link.mail2web.com/Business/Exchange

--Továbbított üzenet--

[Muti mindet!]

H�tralevõ l�v�sek sz�ma:

50

Maradj
kapcsolatban Facebook-os és Hotmail-es barátaiddal Kattintson ide!

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 4419 (20090912) __________

http://www.eset.com

Töltsd le "Messenger"-edhez a 'Crazy Creatures'-t
http://crazycreatures.emoticons.msn.hu