[loco_forening] Re: Fwd: Ubuntu Danmark som officiel forening

  • From: "Søren Bredlund Caspersen" <soeren.b.c@xxxxxxxxx>
  • To: loco_forening@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 20 May 2008 18:25:13 +0200

Kontakt person er måske endnu bedre?

Men jeg tror endelig ikke du skal holde dig tilbage fra at rette den
slags i wiki'en.

I øvrigt kan jeg nævne at Community Council i dag havde 'LoCo teams
som juridiske enheder' oppe på deres møde. Konklusionen var at de ikke
var modstandere af det, men gerne vil have at vi / Team'et overholder
nogle retningslinjer (der skal specificeres).
Det viser sig også at det tyske LoCo team allerede har en sådan
aftale, men de vil gerne have processen strømlinet, da vi jo nok ikke
er det sidste Team der ønsker at lave en sådan konstruktion.

Mvh.
Søren