[loco_forening] Re: Fwd: Ubuntu Danmark som officiel forening

  • From: "Søren Bredlund Caspersen" <soeren.b.c@xxxxxxxxx>
  • To: loco_forening@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 22 May 2008 12:02:13 +0200

I forbindelse med CC-mødet tidligere havde CC et ønske om at vi laver
et papir der beskriver struktur etc. for en kommende forening.

13:36   mako    i would suggest that teams like denmark trying to
incorporate write a proposal
13:36   mako    where they lay out why they need to incorporate, what
structure they will adopt, and how they will stay accountable

Jeg har fået tilkendegivelser fra et par personer (udenfor danmark)
som gerne vil hjælpe med i denne proces. Papiret skal selvfølgelig
beskrive de specifikke danske forhold omkring foreninger, men der er
vist et udtrykt ønske om at papiret senere skal kunne bruges af andre
LoCo teams der skal igennem samme procedure.
Min tilgang er dog at så længe vi ikke ved hvad CC vil godtage er der
ingen grund til at gøre det generelt. Altså syntes jeg vi skal
producere et papir der tager udgangspunkt i vores (danske) situation -
og så som gode ubunteros senere hjælpe med at generalisere dette.

Jeg vil dog også foreslå at vi lige venter til UDS er vel overstået og
de sidste tilbagemeldinger finder vej til os.

Mvh.
Søren