[knjigofili] Re: SV: Fw: Pitanje

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 17 Jun 2006 13:50:57 +0200

Pozdrav, Sanda.
Kako je vani rijeseno zasticivanje medija na kojima se knjige izdaju i kakva je politika preuzimanja knjiga putem Interneta?
Jos mogu ponekad i pomislit da se opticki mediji mogu donekle zastititi od kopiranja ali kako netko moze zastititi recimo PDF ili DOC file koji downloadam s neke stranice na koju sam recimo pretplacen? Kako me netko moze sprijeciti da to sirim dalje?

Regards

ICQ #274696026
----- Original Message ----- From: "Sanda Petakovic" <petakovic@xxxxxxxxx>
From: viktor zivojinovic [mailto:oskarkom@xxxxxxxxx] Sent: 14. jun 2006 2:03 To: pisma@xxxxxxxxxxxxxxxxx Subject: Pitanje

Postovani ja bih zeleo naruciti neka izdanja Mikro knjige jer me izuzetno interesuju racunari, pa me interesuje da li i kako mogu doci do zelenih izdanja u elektronskom formatu?

  Ja sam slepa osoba i knjiga u papirnoj formi mi ne
znaci puno gotovo mi ne znaci nista ali u
elektronskom formatu bi mi znacila veoma mnogo
mislim da o ovakvom izdavanju knjiga u elektronskom
formatu uz odgovarajucu cenu i naravno zastitu
autorskih prava nije tesko da se knjige ucine
pristupacne kako nama koji ne vidimo tako i ljudima
kojima su kompijuteri opsesija i vole knjige citati
sa racunara.

  Sami znate koliko je elektronski format pogodan za
citanje i za distribuciju zastita nije toliko veliki
problem.

  S postovanjem

  Zivojinovic Viktor
  e-mail oskarkom@xxxxxxxxx