[knjigofili] Re: SV: Fw: Pitanje

  • From: "Marijan Janev" <janevm@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Jun 2006 23:13:18 +0200

Mozemo biti najvatreniji pristase nasih prava, odnosno prava slepih na
knjige, al niko na ovim prostorima, a osobito ne izdavacke kuce, ne moze
zaboravit poucno iskustvo Polarisa sa onim slavnim CD-om na kojemu su bili
svi SF-romani. Dakle u kapitalizmu najvaznija i uvek prva stavka jest
profit, a tek onda sve ostalo, pa i ljudska prava. Dakle, nemojmo krivit
samo ljude koji zhele zaradjivat od izdavanja knjiga.
Marijan