[knjigofili] Re: SV: Fw: Pitanje

  • From: "viktor zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Jun 2006 22:35:01 +0200

Naravno da nebi samo slepi i ljudi sa hendikepom citali ove knjige ali se bojim da je ovde veci strah za autorska nego ljudska prava.
Mislim da si u pravu i da ce valjda i kod nas doci vreme kada ce se izdavati knjige na cd i moci normalno da se nabave u knjizari ili preko interneta. Mislim da je ovo problem koji drzava treba da resi uz vreliki pritisak organizacija za zastitu ljudskih prava i da je ovo problem koji nije ne resiv i moze se uz malo novca i mnogo dobre volje resiti.Kopirnice rade uz precutnu podrsku izdavaca i autora jer je to jedan od nacina kako da se nap.lati manji porez na autorske honorare a oni se posle dogovaraju kome koliko ide od prodaje izdanja koja su ne legalna.
Molim vas da li neko ima knjige od Gradimira Stojkovica Hajduk u ...
Zivojinovic Viktor
e-mail oskarkom@xxxxxxxxx
gsm +381 63 685 222