[idle] IDLe Doc Deadline

  • From: Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>
  • To: idle@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 9 Mar 2003 13:15:33 +0200

Az sxbiram documentaciq i source.

Ot dokumentaciqta ne sxm poluchil:
Dwete rezjumeta
Uwod
Teoretichni belezhki
Basic compilator
Zakljuchenie

Ne znam kakwo shte prawite, no ako do 20-21 chasa dowechera ne mi
izpratite tezi neshta qwno nqma da se hodi na Slxnchew Brqg.

Ludo, ot teb chakam rezjumetata, uwoda, teoretichnite belezhki i da
iznamerish ot harda ti Basic compilatora, koito Mitaka pisa(ako ne go
namerish - nqma da go wkljucha). Samo teb chakame - hwani i si napishi
neshtata, koito trqba da napishesh ili ako tolkowa mnogo te mxrzi
nakaraj nqkoi drug, no mi gi prati nawreme!!!

Az shte se zaema sxs Zakljuchenieto. Otdelno sxm napisal zaglawnite
chasti na prakticheskata realizaciq + mnogo bugfixowe.

Dajte ideq za zaglawieto inache shte slozha edno po moe usmotrenie i
posle da ne se sxrdite. Ako pxk ne mi predadete goreposochenite neshta
*nqma da imame kakwo da pratim* i shte ostanem s prxst w usta!!!

Ivo

--
Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>

"Do not take life too seriously; you will never get out of it alive."