[idle] Re: Mail do vsi4ki, (Ludo ti si mnogo "umen") (censored)

  • From: Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>
  • To: idle@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 9 Mar 2003 13:25:22 +0200

> Do Ludo:
> potarsi si malko home direktoriite - i tazi na @xs-a nqma na4in da go
> nqma sled kato az g ozapisah pone 50 pati (v/u edin i sa6ti file) pod
> TAPOTO TI BSD prosto mi kaji ako si pravil format da znam da go
> napi6a pak na barzo, za6toto ivo e tozi koito 6te KOMPILE-VA
> DOKUMENTACIQTA... bahti dojivqh i tova da vidq
Ludo, imaj kxsmeta kato si edit-wal na Mitaka pisanoto da si mu del-nal
Basic-a.

> I SLEDVA6TIQT PAT KATO PROGRAMIRAME DOC-A AIDE DA GO PROGRAMIRAME NA
> NE6TO MALKO PO-MULTI OS, A? AZ PREDLAGAM 'C', AMA MOJE I NA PASKAL!!!
Kazah ti, az se hwashtam s doc-a.
Do wsichki: prashtaj-te wsichko na men - src i doc.
Do 18-19 chasa trqbwa da sxm sglobil i compile-nal doca i da sxm pratil
pdf-a na Mitaka. Za da mozhe toj da mi go printne i da mi dade utre do
8:30 chasa naj-kxsno hardcopieto. Do togawa trqbwa da imam i source-a.

> Do Ludo i Ivo:
> POSLEDNO KOI 6TE PI6E TEORETI4NITE BELEJKI
Ludo  - taka se razbrahme w samoto nachalo. Az shte pisha
zakljuchenieto. Napisah i zaglawanta chast kxm prakt. realizaciq +
_mnogo_ bugfix-owe + bibliotekite + bf compiler-a. *Nqma da pisha i
teoretichni belezhki*. Imam si dostatxchno rabota.

Btw, shte trqbwa i uwod, koito az _nqma_ da pisha.

I nakraq, ako ne mi pratite wsichko nawreme nqma da ima kakwo da zanesem
i shte ostanem s prxst w usta!!!

Ivo

P.S. "IDLe - ideq i realizaciq" - towa zaglawie me kefi naj-mnogo.

--
Ivaylo Riskov <ivaylo_riskov@xxxxxxx>

"Do not take life too seriously; you will never get out of it alive."