[idle] Mail do vsi4ki, (Ludo ti si mnogo "umen") (censored)

  • From: "Mitaka" <mitaka911@xxxxxxx>
  • To: idle@xxxxxxxxxxxxx <idle@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 Mar 2003 12:44:6 +0200

Hello, Ludmil Antonov, Ivailo Riskov, Rangel Dokov,

Do Ludo:
potarsi si malko home direktoriite - i tazi na @xs-a nqma na4in da go nqma sled
kato az g ozapisah pone 50 pati (v/u edin i sa6ti file) pod TAPOTO TI BSD
prosto mi kaji ako si pravil format da znam da go napi6a pak na barzo, za6toto
ivo e tozi koito 6te KOMPILE-VA DOKUMENTACIQTA... bahti dojivqh i tova da vidq

Do Vsi4ki:
I SLEDVA6TIQT PAT KATO PROGRAMIRAME DOC-A AIDE DA GO PROGRAMIRAME NA NE6TO
MALKO PO-MULTI OS, A? AZ PREDLAGAM 'C', AMA MOJE I NA PASKAL!!!

BAHTI - NAPRAVIHME MULTI OS VM, A NE MOJEM DA NAPRAVIM MULTI OS DOC!!!

Do Ludo i Ivo:
POSLEDNO KOI 6TE PI6E TEORETI4NITE BELEJKI

Do Mene:
TAQ NO6T 8 4ASA SUM SI IGRAL DA PODKARAM LaTeX/TeX/MiKTeX POD WIN2K - MNOGO MI
SE SPI

Best regards.
Mitaka
mitaka911@xxxxxxx