[idle] Re: IDLe Doc Deadline

  • From: Ludmil Antonov <ludmilantonov@xxxxxxxxx>
  • To: idle@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 9 Mar 2003 04:26:31 -0800 (PST)

Bravo be ,

   basi az chakam ot dvba dena da izmislim niakakvo zaglavie za da moga da
napisha rezumetata.... STO!!!! STO PATI pitam niakoi za idea i sega mi se
sviatkate za kakvo ne sa napisani. Mi kvi rezumeta da pisha na nesto deto oste
ne se znae kakvo e , toest totcnno ne se znae na kakvo pada aakcenta, a pak to
rezumeto e akcenta. Sega kato nai nakraia se razbrahme za ZAGLAVIETO ste
napisha rezumetata ... po natatak , ne mi izlizai ivo s toia bullshit, da imam
kasmeta, ne e moia vina ce mitaka go e zapokitil tova na mainata si . Niakde go
naiama po hard-a mi. Tova koeto go pisah beshe nov doc i vnego editnah samo
parvata chast. I smiatam ce taka stana dosta po dobra otkolkoto beshe rpedi
tova.

     Sto se otnasia do tova za svarshvane na zadalzeniata az mai posledno si
spomeniam ce se razbrahme taka : az pisha uvod i rezumeta, ivo zaklucenieto ,
mitaka teoriticnite belezki. Ako e drugo iache mi kazete, barim I AZ DA
ZNAM!!!!!! I vaobste , vi preduprezdavam ce ako poluca oste edno takova shibano
pismo s zakanitelen ton, prosto niama da pratim nistio, Ili ste pishem nesta
kato razumni hora bez da si krestim i da se obizdame edin drug, ili niama da
pishem nisto izbosto.

OCAKVAM OT VAS DALI STE SAGLASNI S RAZPREDELENIETO KOETO PISAH PO GORE, AKO
NIAKOI IMA PRETENCII DA PISHE.

p.s mitak BSD-to ne zatriva dokumenti, a gi zapazva ako mu kazesh, kadeto mu
kazesh. Ste proveria pak kato se varna v kasti stoto sega sam u baba mi.

Signed : @xs

Yahoo! Tax Center - forms, calculators, tips, and more