[hu-nvda] Re: NVDA felhasználói útmutató

  • From: Rob <robjoy@xxxxxxxxxxx>
  • To: hu-nvda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 Apr 2009 18:39:43 +0200

Üdv mindenkinek,
A számbillentyűzettel kapcsolatban: Az eredeti szövegben number row és numeric keypad szerepel. A magyar számítástechnikában nem tudom, hogy mennyire használatos a számsor. Mellesleg elég kétértelmű is lehet, mert számsor lehet pl az 1, 3, 5, 7, stb is. A numeric keypad lehet számbillentyűzet vagy akár numerikus billentyűzet. Ez attól függ hogy ki mire szavaz, szerintem mindkettő érthető, túl nagy különbség nincsen. Jó lenne választ találni ara, hogy a number row (azaz a normál számsor a billentyűzeten) mire legyen fordítva, valamint hogy a numeric keypad numerikus-, vagy számbillentyűzet legyen-e. Ahogy látom már egy szavazatunk van a számbillentyűzetre :). Ha senkinek nincs ellenvetése, akkor egységesítés céljából számbillentyűzetre fogjuk kicserélni. Nekem teljesen mindegy, ugyanis én angolul is megértem, de ha valakinek bármilyen problémája van, az minnél előbb szóljon, hogy az útmutató minnél hamarabb bekerüljön a hivatalos NVDA magyar verzióba.

Üdv,
Rob

ha leakar jelentkezni err� listarol, akkor irjon a
hu-nvda-request@xxxxxxxxxxxxx
cimre, a "unsubscribe" sz� a targyban.

Tekintse meg a lista honlapj�a //www.freelists.org/webpage/hu-nvda
oldalon talalhato. Itt tobb informaciot tud kapni a szoftverrol �letudja