[heroclix] Re: Clix fra det store utland!

  • From: Martin Skullerud <martskul@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Aug 2012 13:38:28 +0200

Beklager, så ikke meldingen din før nå, så jeg rakk det ikke. Jeg har litt å
bytte fra Superman-settet, hvis det kan være en trøst.
From: martnordby90@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [heroclix] Re: Clix fra det store utland!
Date: Fri, 3 Aug 2012 15:07:02 +0200

 jeg ville gjerne hatt 2 boostere fra superman vis det hadde gått greit
martin:) så lenge du har plass da selvsagt ,ingen stress om jeg ikke får. men
fikk ikke kjøpe så mye av superman setet så hadde vørt digg med mer.
From: martskul@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [heroclix] Clix fra det store utland!
Date: Wed, 1 Aug 2012 22:27:58 +0200

Jeg er for tiden i Wien, og oppdaget tilfeldigvis en spillbutikk her i byen med
diverse Heroclix som ikke er å få tak i for oss i Oslo: Fast Forces fra Hammer
of Thor, Superman og Dark Knight Rises, enkeltfigur-boostere fra Cap-settet og
Dark Knight Rises, og boostere fra Superman og Icons. (Og Cosmic Justice, tro
det eller ei -selv om jeg ikke tror interessen for det er så stor.) Så også en
brick med boostere fra Galactic Guardians eller kanskje Chaos War, og noe jeg
tror var en Chaos War Fast Forces.

Hvis noen har lyst på noe av dette kan de si fra her, så kan jeg kjøpe med, og
dere kan betale tilbake når jeg kommer hjem. Men jeg drar nå på lørdag, så jeg
må vite det i morgen eller fredag.
Jeg har heller ikke ubegrenset mulighet til å legge ut (eller bagasjeplass), så
hvis alle har lyst på en mengde forskjellige ting må jeg være litt selektiv.

Men allikvel, en god sjanse til å få tak i clix som ikke Outland har fått inn,
eller hva?

(Dette er ikke et forsøk på å gå Outland i næringen, så hvis dere vil ha
vanlige Cap-boostere eller noe sånt får dere kjøpe det der -jeg tar bare med
ting vi ikke har mer av i Oslo.)