[heroclix] Re: Clix fra det store utland!

  • From: Kyrre Havik Eriksen <kyrremann@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 2 Aug 2012 07:25:56 +0200

Det var en hyggelig gest (eller hvordan man enn skriver det) av deg
Martin. Og jeg tar også gjerne en Superman FF pluss Dark Knight
Starteren.

Og når vi snakker om spillbutikker, dere vet ikke om en i Bonn eller
Köln? Skal ditt i september.

Og når vi snakker om Outland så lurte jeg på om det var greit om jeg
kjøpte den siste eller neste siste bricken vi har av GG hvis vi ikke
skal ha flere draft? Mye GotG og jeg har kun fått tak i tre boostere.