[heroclix] Re: Clix fra det store utland!

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 2 Aug 2012 14:18:28 +0200

Jeg tipper ingen klager om du kjøper en GG-brick, Kyrre. Tror det er igjen
to ihvertfall. Hvis du får en Uatu the Watcher eller Dormammu i
superbooster, bytter jeg gjerne i en Ziran the Tester (har klart å ende opp
med to stykker her). Så får vi kjøre på med Chaos War-turneringer når folk
er tilbake i byen på alvor.