[heroclix] Re: Clix fra det store utland!

  • From: Torgrim Husvik <ursus1@xxxxxxxxx>
  • To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 2 Aug 2012 00:26:16 +0200

Godt initiativ! En del av dette finnes faktisk i Oslo nå, i hvertfall Chaos
War boostere, enkeltfigurboostere og Fast Forcessett. Dark Knight Rises
enkeltfigur og Starter (tror ikke det finnes Fast Forces, det er et
startersett) finnes i Trondheim, har kjøpt her. Boostere fra Galactic
Guardians finnes også i Trondheim, og også i Oslo så vidt jeg vet. I alle
tilfelle tipper jeg clix kan være billigere i Wien enn her, så det kan
lønne seg i den grad Martin har plass.

Det JEG har lyst på, er Superman Fast Forces! Den vil jeg gjerne ha.
Den 1. aug. 2012 22:28 skrev "Martin Skullerud" <martskul@xxxxxxxxxxx>
følgende: